Saturday 12 November 2011

guyss !

hii ! hmm . apeape yang new pasal aku ? ? ouhh . aku okehh dah tanpa die :) **dying inside..
okehh . great sangat ! no text , no call . tapi kann . dye sebokk nak call syafiqah dye tuu . hmm . let it be , eh , klaw ko boleh SCANDAL , why not me ? ape salah nye kann . ko bolehh . takkan aq tak boleh kutt , =)

rumah aku bwat bbq feast arini . udang . ayam . sosej . beef . banyakk lahh !
nak ? datang lahh ^^v

aku tak sanggup nak tengok muka dye isnin nihh . sumpah cakap , rase macam nak bgy makn penumbokk jehh ! alahaii . lupe pulakk . kaw kan gengster . aq ni apelahh kann . lembek jehh . mane berani nak tumbok kaw bhaii . pasal chocolate tuu . maaf banyakbanyak lhaa awak . nisya makann ! tak boleh bwat apeape . tak percaye , tanye lahh nisya tuu .

pfttt , klaw kaw takde . aku usha anuar jehh . muke korang look alike . perangai SUMPAH lain . hewhew ><

No comments:

Post a Comment